نه تو میمانی ونه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی
"به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم خواهد رفت آن چندانی که فقط خاطره ای خواهد ماند
"لحظه ها عریانند به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز
طعم گیلاس...ما را در سایت طعم گیلاس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8