
نه تو میمانی ونه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی "به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم خواهد رفت آن چندانی که فقط خاطره ای خواهد ماند "لحظه ها عریانند به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز بخوانید...
ادامه مطلب
xa0 xa0 xa0 نه تو میمانی ونه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی xa0"به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت xa0غصه هم خواهد رفت آن چندانی که فقط خاطره ای خواهد ماندxa0 xa0 xa0"لحظه ها عریانند به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگزxa0...
ادامه مطلب